"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 7 de setembre del 2012

Divendres




Tenint en compte que ha estat la primera després de les vacances, em sorprén comprovar que aquesta setmana m'ha passat, literalment, volant. El que més em desconcerta, però, és que per més que hi pense no acabe de decidir-me sobre si me n'alegre, o si més bé em sap mal que haja estat així... Tan se val, en tot cas: a la setmana que ve m'hi fixaré més, i ja decidiré. Bon cap de setmana!



8 comentaris:

  1. Bon cap de setmana!!!! potser millor que passin els dies volant! carpe diem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carpe diem, Elfreelang! Potser és per això --per la sensació de no haver-los aprofitat del tot-- que m'ha sabut un poc mal que la setmana em passara tan de pressa; però també ha anat bé per anar recuperant la seguida. Salut!

      Elimina
  2. La segona setmana és més fotuda, t´ho dic de bona tinta!!
    Aprofita bé el cap de setmana, pel que pugui ser ;)

    Una aferradeta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig --conteste tard, demane disculpes-- que tens tota la raó: després de la primera setmana, de tempteig, aquesta ja s'assembla més a allò habitual al llarg de l'any; sort que encara duren les forces de les vacances (i el recapte del cap de setmana, també ;) Cuida't molt, una abraçada!

      Elimina
  3. ho reconec, em va costar el dilluns un colló i mig, però m'ha passat igual que tu la setmana volant ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així va ser també en el meu cas, pons: em va costar molt arrencar dilluns --sobretot, tornar a estar pendent del maleït despertador-- però, una vegada passat, va estar vista i no vista. Com portes la segona?

      Elimina
  4. la segona amb el pont de la diada la porto força bé, de moment

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tampoc jo puc queixar-me (i això que ací no hem tingut pont ;) El ritme ja va pujant, però --com li deia a Lluna-- es veu que la desconnexió de vacances va fet el seu paper... I que dure bona cosa.

      Elimina