"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 13 de maig del 2011

Festa

Aparentment superada la dràstica i involuntària cura de desintoxicació bloguera amb que ens ha sorprés la plataforma que alberga aquestes planes, reprenc la meua intenció inicial per a tal dia com hui. La qual, tal i com havia estat avançat en entrades anteriors –perdudes, pel moment, en algun lloc del procel·lós ciberespai-- es limitarà a reiterar de forma clara i rotunda que, per a qui escriu açò, ser del Barça és el millor que hi ha, passe el que passe a Wembley i a qui li pique que es rasque. I, ja que estem, a recordar també que durant el cap de setmana deixaré gustosamente aparcades altres ocupacions i preocupacions, per tal de prestar atenció preferent a moros, cristians, café-licor i d'altres components essencials de la Festa del meu poble. Si algú s'anima, allí ens veiem. Per Alcoi i per Sant Jordi. I visca el Barça. I bon cap de setmana, clar.


2 comentaris:

  1. Hola Russell!
    Escolta, et va costar molt passar del .es al .com? esque quasi ho preferiria i estic amb el rotllo aquest de crear el bloc (de fet, segon intento despres de veure q a Wordpress hi ha molt bona qualitat però m'era massa complicat configurar les coses com jo volia)

    La Fada

    ResponElimina
  2. Hola, Fada! Em va costar tant que no vaig saber fer-ho, i em vaig fer un altre compte amb el .com, que és el que gaste... Però ja saps que jo tinc molt poqueta idea d'aquestes coses; de fet, pensava que els dos blogspot eren el mateix, però es veu que no. En tot cas, sort! (i avisa quan el tingues en marxa) :)

    ResponElimina