"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dimarts, 6 de setembre del 2011

Tot és començar

No està resultant gens fàcil, però a poc a poc crec que vaig aconseguint doblegar la resistència de les meues neurones, decididament obstinades a demorar-se en la indolència vacacional i a defugir les responsabilitats que els pertoquen. Si res no falla, en uns pocs dies espere haver completat amb èxit l'acoblament definitiu i durador entre el meu cervell i la resta del cos, procés del tot recomanable per tal d'evitar inoportunes i comprometedores bilocacions astrals, els efectes professionals i personals de les quals ja se sap que són sempre imprevisibles. Potser per a l'any que ve exploraré la temptadora possibilitat de deixar-me el meu doble etèric currant, i ser jo qui allargue les vacances; però ara com ara no puc fer res més que seguir aplicant-me, amb perseverància i convicció, les ancestrals tècniques recomanades pels mestres gnòstics per a casos com aquests: recitar mantres ("tinc soooooon" és el meu preferit), ingerir dosis descomunals de cafeïna, i escoltar tot el rock que em cau a les mans. Altres anys m'ha funcionat; enguany, ja vos ho contaré...


6 comentaris:

  1. Vaja!
    Coincidim en:
    El mateix mantra
    la mateixa cafeïna
    la música semblant

    I jo, trista de mi que em pensava que només una era gandulota de mena...

    Ànims!

    ResponElimina
  2. Em tem que en dies com aquests en som legió, zel... i encara sort que tenim mantres, cafeïna i --sobretot-- música, que si fóra per la dura realitat apanyats estàvem...

    Per cert, ja puc dir que conec Formentera :) En agost i tot, quina meravella... Gràcies, salut!

    ResponElimina
  3. Coincidim en la cafeïna....aquest dies estic adormida.....generalment el meu horari laboral és de tarda i aquest dies és de matí .....poc a poc ens anirem adaptant...quin remei!

    ResponElimina
  4. Amb eixa cançó trobe que el teu mantra és físicament im-po-si-ble!

    ResponElimina
  5. Quin remei, Elfreelang... ara, que si a aquesta època, que ja és complicada per a matinar, s'afegeix com dius un canvi d'horari laboral, ha de ser especialment dur... ànims! (un cafenet?)

    ResponElimina
  6. Eixe és el pla, Morning Star: que la combinació rock/cafeïna (o a la inversa) vaja guanyant-li la partida, i canviar de mantra tan prompte es puga. Però compta com està el patí, que fins i tot amb cançons com aquesta em costa despertar-me... Gràcies, salut!

    ResponElimina