"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 29 de gener del 2021

Hurrengoan


Doncs això, hurrengoan, a la pròxima, perquè aquesta volta no ha pogut ser. Però l'Athletic tampoc ho va tindre fàcil, em sembla, almenys fins que va treure al camp pràcticament tots els titulars. I ens queda, en tot cas, l’orgull d’haver vist l'equip lluitant fins el final, el mèrit --i el gran gust-- d'haver eliminat al Madrid, i la satisfacció de veure com, durant uns dies, Alcoi i l’Alcoià han estat notícia i ho han estat en positiu, que ja ens va bé. I ara, a més, el Barça ja no té cap excusa per no guanyar-la... Zorionak Athletic, hurrengoan irabaziko dugu. I Amunt Alcoià, sempre.



Posats a il·lustrar açò amb algun animal, els millors candidats haurien estat, sense dubte,  els lleons. Però fa uns dies, mentre repassava referències per a l’entrada anterior, vaig conèixer el "pit-roig de l’eusquera" (Euskararen Txantxangorria), símbol d’una iniciativa per promoure l’ús de la llengua recolzada per nombroses institucions i entitats basques, entre elles i per cert, els principals equips de futbol; d'acord, ve un poc agafat pels pèls, però el txantxangorri em va fer gràcia i no m’he pogut resistir a posar-lo. I com que hui és divendres, i fa uns dies que no em trec del cap --ves a saber per què-- aquesta pel·lícula ni la seua banda sonora, no em resistisc tampoc a recuperar el vell costum de desitjar-vos, amb música, un bon cap de setmana. Bon cap de setmana, doncs, cuideu-vos molt, i alerta --una altra volta-- amb el vent.




8 comentaris:

  1. Respostes
    1. La meua reconeguda debilitat per Knopfler, xavier... La pel·lícula és normaleta (bé, interessant si t'agrada el futbol) però els paisatges escocesos i, sobretot, la banda sonora, la fa especial... Salut i abraçada!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Amunt! ;)

      (L'altre dia llegia en un periòdic sobre la gent que ha seguit a l'Alcoià (i a altres equips modestos) aquests dies, i la veritat és que em va agradar: nos representan a los que nunca ganamos, a los que sólo tenemos el derecho de soñar, a los que hemos asumido que seremos fieles aficionados durante toda nuestra vida pese a la imposibilidad de levantar un título.")

      Elimina
  3. Home, un miracle es pot fer. Però no se li pot demanar més a aquest equip! Amb el cap ben alt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert, XeXu. I amb el miracle del Madrid (i del Huesca) ja es en donem per ben satisfets. Però l'Athletic s'ho va haver de suar, també; el crit que vaig pegar, quan li vam marcar el primer... ;) Salut, gràcies i endavant!

      Elimina
  4. Gràcies per la part musical i amunt l'Alcoià!!

    Aferradetes i bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És d'aquelles melodies que em transmeten pau... Salut i abraçada!

      Elimina