"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 25 de gener del 2019

El dubte (relats conjunts... i aniversari)


Recalling the past, Carlton Alfred Smith (1888)

--No m'ho digues: ja estàs altra volta amb això del blog...

--Sip... (esnif)

--Però dona, ja està bé, no creus? Quant fa que el tens, el blog? Nou anys?

--Nou anys i un dia, per a ser exactes...

--Nou anys i un dia... I quantes voltes he hagut de veure't així, tal i com et veig ara, durant tot aquest temps? De veres t'ho dic, puc entendre que et coste decidir-te, comprenc que li hages de fer tantes voltes perquè no ho veus clar, i fins i tot em puc fer càrrec que això t'afecte fins a aquest punt. Però açò no pot seguir així. I no ho dic només per mi, que també, sinó especialment per tu...

--No, si jo ja sé que tens raó (esnif), però és que és tan difícil...

--Tot el que vulgues. Però crec que amb nou anys...

--...i un dia.

--...crec que amb nou anys i un dia ja has tingut temps més que suficient per deixar el tema tancat. Així que de hui no passa que prengues una decisió, per a bé o per a mal: o segueixes amb blogger, o et canvies a wordpress. Però ja n'hi ha prou, per favor t'ho demane, caram ja...




Doncs mira, si: amb anades i tornades i pujades i baixades, però hui fa nou anys i un dia --quins temps aquells, el gener del 2010, quan començàvem a moure'ns pel facebook, twitter era territori inexplorat i instagram encara ni existia...-- que aquest experiment va començar a rodar per la blogosfera, i m'ha vingut d'allò més bé aprofitar el relats conjunts del mes --no em negareu que és escaient, el títol del quadre-- per recordar-ho: disculpeu, una volta més, el poc trellat, però espere que els i les blogaires ho entendreu...  Gràcies, una i mil vegades, per la vostra complicitat impagable, el millor sense dubte d'aquests nou anys de la linia de Wallace. I ara seriosament: creieu que hauria de seguir amb blogger, o me'n passe a wordpress? O potser ja està fins i tot passat de moda preguntar-s'ho?


Imatge de la xarxa






6 comentaris:

  1. Primer que tot, enhorabona pels nou anys i dos dies. :-))

    En quant a la pregunta, doncs no sé que dir-te. Jo vaig fer el canvi al revés (de Wordpress a Blogger) aviat farà deu anys perquè trobava que la majoria de la Catosfera era de blogspot i així la interacció amb la resta de blogaires era més fàcil però ara suposo que tot està igual de calmat (volia posar "mort" però seria exagerat) tant en una plataforma com en l'altra així que aquest ja no seria un motiu a tenir en compte. Si hi ha motius tècnics o d'altra índole que aconsellin fer el canvi ja t'ho dirà algú altre que en sàpiga més que jo.

    ResponElimina
  2. enhorabona Alfred pel relat i per el novè aniversari!!!!! el meu blog el 2 de febrer en farà deu....potser som poquets però no estem morts

    ResponElimina
  3. Espera que vingui el pons... i t'ho aclareix en un momentet, tot això.

    Jo també vaig provar Wordpress, però ho trobava més complciat de funcionament, (que no sigui perquè jo era novella als blogs) i com diu en Mc, per aquí som més i hi ha més colla.

    Encara no som, morts i encara podem continuar teixint complicitats.

    Enhorabona pels 9 anys i un dia de blog! i que duri!!!

    ResponElimina
  4. Un relat molt escaient, i molt ben trobat, efectivament! enhorabona per tot aquest temps en actiu, encara dónes guerra! No trobaràs res tan fàcil com blogger, això fins el dia que google decideixi tancar-lo perquè ja no li surt a compte.

    ResponElimina