"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 26 de maig del 2023

Retalls de primavera

Segurament fa un poc lleig dir-ho, però aquesta setmana que s'acaba he estat bastant més pendent de la pluja que de la campanya electoral. Quant a la segona, puc dir en el meu descàrrec que fa ja algun temps que tinc decidit --bàsicament-- el sentit del meu vot, que també aquesta vegada serà només un poc en consciència i quasi tot en conseqüència, així que tampoc em calia molta més informació. Espere que a qui tinguera encara dubtes de cap a quin costat tirar, allò que haja escoltat (o que no haja escoltat) aquests dies li haja resultat més útil, i que el diumenge hi haja un poc de trellat, que falta ens fa. Pel que fa a la primera, i a desgrat d'algun excés puntual i d'alguna lamentable inconveniència, la done per ben caiguda per quantitat i qualitat; si de cas, li retrauria que m'haja posat un poc més complicat recollir alguns retalls d'aquesta primavera que a força de calor ja donava per perduda, però que sembla que ha decidit quedar-se encara un poc més entre nosaltres. Tan de bo que siga un bon presagi, encara que m'estimaria més poder confiar en el seny de la gent del meu País... Prompte ho sabrem, en tot cas; tingueu coneixement, i bon cap de setmana!  





7 comentaris:

  1. Em semblen un bons retalls d'aquesta magnífica primavera, que no sé si sóc jo, però que em sembla que feia temps que no la gaudia així.
    De la campanya electoral millor parlar-ne a partir de demà.😅

    Aferradetes, Pep.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra molt que estigues gaudint-la, Paula :) A mi m'ha anat molt bé que la primavera tornara a semblar-se a allò que s'espera d'ella, després de les calors i la sequera de les últimes setmanes, així que estic afanyant-me a arreplegar tots els retalls que puc; per sort, mires on mires, n'hi bona cosa disponibles. Una abraçada i moltes gràcies! (i ja veurem, d'ací una estona, com queda finalment la cosa; tan de bo m'equivoque, però almenys pel que fa al País Valencià, ara mateix no veig la cosa gens clara...)

      Elimina
  2. Doncs això, de la pluja i de la primavera, per gaudir-ne; de les eleccions, ací... no coment. A vore si millora el reconte...

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Ens haurem de conformar amb gaudir la primavera mentre puguem, que amb la resta ja veus com ens ha anat. No han de poder amb nosaltres, en tot cas; i en el fons, vull pensar que ells també ho saben... Força, doncs, i ens veiem prompte. Salut i abraçada!

      Elimina
  4. Pel que conteu, ja tocava (la pluja). No està malament deixar-la caure i que la natura l'aprofite bé. Les persones ja ens barallarem per ella, tant si ve com so no ve. Paciència amb els resultats electorals, el canvi no ha durat massa ... Molts ànims!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estem eixint pràcticament a arruixonet per dia des de fa unes setmanes, i almenys per ací --i tret de la cirera, que ja venia ben fotuda d'abans i açò l'ha acabada de rematar-- crec que està fent més bé que mal. A la serra, sense dubte, li està venint d'allò més bé, que ja portàvem uns mesos preocupants. I amb els resultats electorals... doncs a renàixer altra volta de les cendres; no serà que no ens sabem el camí... Abraçada i moltes gràcies!

      Elimina