"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dimarts, 31 de gener del 2023

Blanc sobre negre


No pot dir-se que haja estat, ni de bon tros, una gran nevada. Però ja va bé perquè feia ja bastant temps que no la veiem per ací, i després de les lleus enfarinades dels dies anteriors a les obagues de l'Aitana o la Serrella, la neu que va caure diumenge a les terres altes del Comtat i les Marines ha donat, almenys, per a eixir a xafar-la una miqueta. I a més cal dir que aquesta volta ha caigut molt ben caiguda, perquè molts dels llocs on ho va fer són els mateixos que van cremar fa uns mesos en un dolorós i devastador incendi. Especialment benvinguda, doncs, aquesta neu que ha cobert de blanc el negre per uns dies, i que segur que ajudarà a fer un poc més curt el camí de tornada cap al verd. 





4 comentaris:

  1. Què maques són les fotos de la neu!, però jo que sóc molt fredolica em congelo només veure-les.🥶 Tant de bo serveixi per tornar a veure aquests paisatges ben verds!.

    Aferradetes, Pep.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi la neu m'encanta, i feia molts mesos que no la trepitjava, així que tot i que no hi havia molta m'ho vaig passar d'allò més bé (i a més segur, que li anirà molt bé a la muntanya per a recuperar-se). Pocs dies després, a les muntanyes properes ens va caure un altra nevada un poc més abundant, però entre que acabava de tornar de Mallorca --on per cert, encara vaig veure neu al Puig Major-- i que em va semblar que de tanta gent com hi aniria tocaríem a ben poc, la vaig deixar passar; tan de bo que encara tinga ocasió de trepitjar-ne una mica més abans que acabe la temporada... Abraçada i moltes gràcies!

      Elimina
  2. Esperem que la neu li vaja molt bé i que a la primavera puguem afegir altre color, el verd.
    Una abraçada!
    Llum

    ResponElimina
    Respostes
    1. Feia tristesa veure la negror traient el cap per baix la neu, però segur que a la vegetació li ha anat bé per ajudar-la a un rebrot que ja s'intueix amb força; a poc a poc, però el verd tornarà a obrir-se pas, també aquesta vegada... Salut i abraçada!

      Elimina