"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dimecres, 7 de juny del 2023

Mil i una


La majoria tenen, ho he de reconèixer, bastant poc trellat. Però crec que no hi ha cap, de totes elles, que no guarde almenys un bri de tot allò que m'ha passat, pel cap i per la vida, en els tretze anys i escaig que fa que escric aquestes planes. I en quasi totes he tingut també la sort i el privilegi de comptar amb la vostra impagable complicitat, i no sabeu ben bé com vos ho agraisc... El cas és que havia pensat escriure hui sobre el paratge de la Sarga, al qual vaig tornar fa uns dies --amb esplèndida i inesperada visita guiada inclosa-- per veure les extraordinàries pintures rupestres que alberga, però me n'he adonat que l'entrada anterior va ser la que fa mil en aquest blog, i m'he posat a pensar-hi, i m'ha semblat oportú dedicar-li a això l'entrada mil i una, encara que fora només per deixar-ne constància, i per afegir-ne una més a la llarga llista d'entrades amb poc (o gens) trellat. I ja hi haurà temps, si fora el cas, de parlar de les pintures i de la gent que les va fer, i també de la Sarga i dels preciosos paisatges que l'envolten; abans d'arribar a la que faça dues mil, segurament.






3 comentaris:

  1. Enhorabona per les mil i una!
    Que boniques són les pintures rupestres!
    A mi, aquest any em va passar per alt l'aniversari del blog (comptat en anys). N'ha fet 16 que col·leciono moments, encara que no sempre en el mateix blog. De moment no he fallat encara cap dels posts per celebrar els milers. I m'ha fer gràcia les teves mil i una, perquè jo també les vaig celebrar així: Mil i una, dues mil i dues i tres mil i tres. Aviat faré les quatre mil i quatre. Reconec que les meves tenen molt menys trellat que les teves i amb 10 o 12 de les meves no en faig una de teva... però toca conformar-se amb el que tenim.

    Una abraçada (o mil i una)

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats per aquestes mil i una!.
    Tothom porta el seu ritme i això és el més bonic... cadascú al seu món particular mostra allò que sap, que viu o que s'inventa.

    Per a moltes més, Pep!.
    Aferradetes.

    ResponElimina
  3. Publicar, és a dir, fer públic mil i una entrada no és poca cosa. I t'he de rectificar, amb "molt" de trellat. Les fotografies de les pintures estan genial! Enhorabona per tot!!
    Llum

    ResponElimina