Podria dir moltes coses sobre els dies que hem passat caminant pels extraordinaris paisatges d'Islàndia. I és pràcticament segur que les diré, més prompte que tard, perquè per tot plegat --els indrets majestuosos, les condicions a estones rigoroses, les vistes aclaparadores i la immillorable companyia-- ha estat una (altra) experiència senzillament memorable. Però com sol ser habitual en aquests casos, m’estime més començar per posar un poc d'ordre en notes, imatges, idees i records, i ja arribarà el moment de parlar pròpiament d’un viatge que, sense que nosaltres ho sospitarem en aquell moment, va acabar donant la raó al famós “
Þetta reddast” dels islandesos: al remat (i a vegades inclús diria que contra tot pronòstic), tot es va acabar solucionant. Molt més que això, de fet: tot va ser simplement magnífic. I com enyore, ara mateix, el nord i la frescor...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada