"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dilluns, 13 de març del 2023

Marcejant


Si el rècord, l'any passat, va ser de pluja, aquest és de calor: marceja març, que te fama merescuda de variable i inconstant, i mentre València es prepara per a unes falles --multitudinàries, diuen-- que em tem que també enguany viuré de forma més aviat superficial, pel poble van veient-se els senyals de l'arribada imminent de la primavera. Van tornant les fosques oronetes, que espere que tinguen enguany una temporada millor que la passada; i tornen també les abelleres --pel moment, fosques també-- i amb elles el costum d'anar perseguint-les, càmera en mà i genoll a terra, per marges i pradells. Març marceja, ja sabeu, i la gent bogeja. Però tal com està el mon, em sembla que hi ha bogeries molt pitjors... 






4 comentaris:

  1. Totes les bogeries com aquesta.
    Tot i que l'any passat vaig quedar farta de tanta calor, m'alegra veure com la primavera s'obre pas amb les seves senyals.

    Bones festes, Pep!:
    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ací crec que estem encara vivint de rendes de les pluges de l'any passat, Paula, perquè malgrat la calor i el poc que ha plogut des de fa mesos, la serra i els camps llueixen que fa goig. Convindria una mica d'aigua abans que vinga l'estiu, però pel moment reconec que la primavera està sent esplendorosa, i farem per aprofitar-la tot allò que es puga. Moltes gràcies i una abraçada!

      (Tal i com preveia, vaig viure les Falles molt per damunt, però va ser suficient per no quedar-me amb les ganes. I a l'any que ve, més i millor :)

      Elimina
  2. No són bogeries, són més bé virtuts benvingudes que tens i que ens compartixes. Salut i sort. Querola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Jordi. Potser hi ha bogeries pitjors, no ho negaré; però jo mateix em pregunte de vegades que punyetes estic fent, quan em veig tot estirat a terra buscant el millor enquadrament ;) Salut i abraçada!

      Elimina