"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dimecres, 28 de desembre del 2011

Beneïda innocència



De menut ja m'ho deien a casa, que hi ha voltes que peque per tendre. Fixeu-vos si no que m'estava mirant la premsa del dia, em trobe aquesta notícia --que, per cert, ja és casual que haja aparegut en tots els mitjans-- i vaig i quasi me la crec... Com si un ciudadano ejemplar com ell, que ha demostrat sobradament la seua honradesa, fóra capaç de fer aquestes coses. O molt pitjor encara: com si els valencians i valencianes estiguérem imbècils, ens xuclàrem el dit i poguérem votar a gent capaç de burlar-se de nosaltres, d'estafar a Hisenda o de buscar-li a la novia una canongia ben remunerada sense cap mirament... Vinga, home, ni que fórem uns pobres innocents.

4 comentaris:

  1. Acabáramos, això s'avisa. Llavors, el cap monumental trencat per un avió que ix del seu dintre com a referent mundial de l'aeronàutica també és una innocentada d'aquestes? Osti, quin desencís. :(

    ResponElimina
  2. :) Ni que sigui per beneïda innocència, m'has fet somriure...

    ResponElimina
  3. Ha de ser-ho, Vicicle: qualsevol explicació alternativa --com ara, posem per cas, que es tracta d'una obra d'art de veres que pagarem entre tots-- és tan surrealista que resulta simplement inconcebible. Innegablement, som un país de bromistes ;) Salut!

    ResponElimina
  4. Gràcies, Carme :) De vegades, la ironia és una de les poques eixides que ens queden davant tant de despropòsit i tan poca vergonya...

    ResponElimina