"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dissabte, 3 de desembre del 2011

Sic transit...


...i el viu al rebost, que no ens en queda una altra. Plovisqueja, encara: em done de termini el que dure el plugim i la nuvolada, per acabar de restaurar programes, acostumar els ulls a la flamant pantalla i, sobretot, anar fent-me al nou teclat, que no sé com m'ho faig per acabar sempre amb les majúscules bloquejades quan no toca. I també per seguir redreçant la resta de desperfectes causats per una setmana que, vista en perspectiva, no em sap gens greu haver deixat arrere. Sospite que la que ve --fins i tot sense pont, o potser per això-- serà millor; i tothom sap que la sospita és la primera forma de la fe...





Dient d'ànims i de redreçar: aquest matí, a Carcaixent, hem fet l'assemblea anual d'Avinença. No hi erem tots, però si molts. I sota la pluja suau, amb les finestres obertes als tarongers centenaris de l'hort del què té cura Paco Tortosa --i els seus companys i companyes--, ha estat un bon moment per retrobar amics, per avançar propostes de futur i per confirmar que, tot i les dificultats, sempre s'hi pot avançar. De vegades, molt més del que sembla quan el dia a dia no et deixa parar-te a valorar com cal la feina que fa molta gent i el camí que, a pesar de tot, va recorrent-se.

(I per a algú que m'ho ha preguntat: el bolet és --diria jo-- Bolbitius vitellinus, una espècie freqüent vista a la Vall d'Almonesir, a l'Alt Palància, la setmana passada)

6 comentaris:

  1. Ei, Russell, canvi d'ordinador i de capçalera!

    ResponElimina
  2. Ja veus, Cinderella, renovar-se o morir... Igual m'ha quedat un poc tòpica, però em trobava d'allò més tardoral i no he sabut resistir-me ;)

    I quant a l'ordinador, ja em sap mal que haja estat precisament ara, però que hi farem... Per a la casa nova hauré de fer servir basquets en lloc de cadires durant una temporada, però tampoc serà la primera volta (i a més li dóna un toc rústic). Salut!

    ResponElimina
  3. Veig que hem passat una setmana passada de sensacions desastroses similars.

    Almenys jo aquesta faig un megapont per a desemboirar totes les males sensacions acumulades durant la passada!

    Bona setmana!

    ResponElimina
  4. Els canvis necessiten una adaptació...a veure aquesta setmana que treballem dia si dia no si ens permet reviscolar.nos!

    ResponElimina
  5. Així és, porquet: d'aquelles que no saps molt bé per què, però s'hi van acumulant les coses i no te les traus de les mans. Però bé, ja està passada ;)

    Jo no faig pont, però també he fet propòsit de no prendre-m'ho tan fort, que no val la pena... Bona setmana també per tu, que et desemboires bona cosa (i, si fóra el cas, bona muntanya i no deixes ni un bolet per collir). Salut i gràcies!

    ResponElimina
  6. Una setmana estranya, Elfreelang, però com tu dius igual ens ve bé per agafar un poc d'aire. Jo, ara que dius de canvis, aprofitant les festes intercalades per a pintar casa. Que no deixa de ser una manera diferent de descansar, al menys el cabet ;). I reviscolarem, i tant que si. Moltes gràcies i endavant!

    ResponElimina